Läääängesedan!

Nu är det extremt längesedan jag skrev här. Fy! Men har inte haft motivation eller tyckt det varit roligt helt enkelt.

Vad har hänt sedan sist då? Jo massor! I juni åkte jag med min fina familj till USA på roadtrip på västkusten. Det var en makalös resa, helt oförglömlig. Vi var i las vegas, Palm springs, san diego, los angeles, Cambria, san fransisco, napa valley, Fresno, mojahve och Death valley. Flög helikopter över Grand canyon, var på valsafari utanför san Diego där vi såg val och fria delfiner leka i vattnet, gått på Wall of fame i Hollywood, kört genom Beverly hills, upplevt las vegas, kört route 66 och coust highway n1, varit på fängelseön alcatraz och mycket mycket mer!

När vi kom hem från resan hämtade jag nycklarna till min alldeles egna salong som jag började renovera. Känns fantastiskt att min dröm är sann, och bara som 21-åring! Hade invigning i slutet på juli och nu är jag igång! Jobbar fortfarande lite som assistent bredvid för trygghetens skull, just ekonomiskt. Bor hemma hos mamma och pappa i borstahusen, Landskrona. Ungefär så ser mitt liv ut just nu! 

Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0