frusen och trött

ligger nerkrupen i sängen med täcket upp över hakan. att frysa och vara trött är ingen bra kombination. passet på gymmet gick förvånadsvärt bra med tanke på träningsvärken sedan igår men passet som väntar imorgon tror jag lär bli värre. bara att bita ihop!!
när jag kommit hem och fått i mig lite mat filade och målade jag naglarna. blev en enkel manikyr idag med lite skimrande toppar och klarlack. efter att ha träffat daniel en liten stund körde jag hem. kände mig lite hängig och är rädd att en förkylning är pågång tyvärr...
har tittat runt efter en bil och gud vad svårt det är att hitta någon som faller mig i smaken. det ska vara storlek, skick, mätarställning och såklart priset. tänkte köpa en billig bil och spara mina pengar till något roligare men vill ju inte ha något skit. haha.
godnatt på er!
Puss;F





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0