28 september

vilken fredag och lördag jag haft. började med gym och att hoppa på fel tåg TVÅ gånger igår innan jag väl kom till jobb. slutade kl 8 imorse och åkte hem, städade och vilade lite innan pappa och jag begav oss iväg på en pappa-dotter-leta-bil-tur och visst hittade jag mig en bil. en 206cc som jag trånat så länge efter och nu är den min!
På kvällen kom min efterlängtade vän hit och vi snackade oss igenom många timmar och tog igen många samtal sedan vi tog studenten i juni.
helt otroligt att det snart är 4 månader sedan man sprang runt som en galning och hade så fruktansvärt kul! verkligen en dag att minnas!
nu har jag tänt lite ljus på mitt rum och väntar på att föräldrarna ska ringa och vilja bli hämtade innan jag får somna. imorgon väntar ett 24h's pass på jobbet men efter en dag som denna känns det helt okej!
Puss;F








Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt! Tack för skjussen och hoppas du har en bra 24h arbetspass. Love you kram mamma

2013-09-29 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0