21 september

lördag idag och vilken vecka det har varit. i onsdags åkte vi ifrån turkiet och värmen och var hemma tidigt på torsdagen. blev middag hos svärföräldrarna och en kväll med mina föräldrar innan sömnbristen kom ikapp oss. igår morse packade vi om våra väskor och styrde bilen mot göteborg för att njuta av en kväll med fantastiskt god mat och dricka till underhållning av magnus uggla. jag fick detta i studentpresent och det var toppen! idag när vi åkte från göteborg bestämde vi oss för att köra inom ullared och se om vi kunde hitta något, vilket vi såklart gjorde. blev en lugn hemmakväll för mig meda danne är och träffar gamla vänner. så efter mycket hotell den senaste tiden ligger jag nu i min egen säng och ska sova, och väntar på att danne ska komma hem. godnatt.
puss;F

bild från turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0