28 oktober

Som alla skåningar, ja säkert alla svenskar vet är det storm ikväll. Började egentligen redan i eftermiddags och jag har varit på vägarna nästan hela dagen. Sov hyfsat länge imorse för att sova bort den jobbiga migränen jag drog på mig på jobbet i lördagsnatt och efter att knaprat tabletter för att förhindra migränen, hela dagen igår vaknade jag med endast lite huvudvärk idag. Toppen! Körde pappa till Helsingborg för att lämna hans bil på service och vi tog oss en lunch i stan. Släppte av pappa på hans jobb och åkte för att hälsa på farmor en stund innan jag fick skjuts upp till Helsingborg igen för att hämta hem pappas bil. Under dessa timmarna hade blåsten hunnit bli bra mycket starkare så det var skönare än vanlig att komma hem! 
Puss; F
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0