24 oktober

Jobbat hela dagen och haft möte med all personal och "högsta hönsen" på företaget. Det var riktigt kul att träffa all personal samlat och kunna prata lite ordentligt. Och som den snälla kollega jag är bakade jag banan-och chokladcupcakes till mötet vilket blev mycket uppskattat!
Åkte för att hämta Cookie hos svärföräldrarna där Dannes bror, flickvän och son också var. Men när jag kommer dit var alla i chock då deras son plötsligt slutat andas och inte varit kontaktbar och väntade på en ambulans. Det var verkligen obehagligt att komma dit under dessa omständigheter men så fort ambulansen kom körde jag för att inte vara i vägen. Danne pratade med sin bror efteråt och det hade tydligen varit feberkramper.. usch men han mår i alla fall bra nu!!
Kom i alla fall hem till pojkvännen som var hemma från Karlskrona och mös med honom resten av kvällen.
Puss;F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0