21 oktober

Måndag än en gång och sitter i soffan hemma hos daniel med cookie intill mig. Daniel åkte upp till Karlskrona tidigt imorse där han jobbar nu ett tag framöver så är ensam i lägenheten. I fredags jobbade jag 24h och i lördags hade mamma och jag en mysig förmiddag. Jag klippte henne och färgade fransar och bryn och mamma på mig innan vi cyklade upp till stan och gick en runda där. Det känns verkligen jätteskönt att ha flyttat in till stan och bara kunna cykla in till stan på 3 minuter för att äta eller handla eller bara strosa runt!!
På eftermiddagen åkte jag hem till Daniel i Helsingborg och har varit här sedan dess. Jobbar inte förrän på torsdag så ska njuta av några dagar för mig själv
Puss;F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0