2 oktober

Jobbat hela dagen idag med och därefter blev det ett gympass som gick riktigt dåligt. Det är verkligen inte kul när man vill ha en massa energi att göra av med, men att kroppen inte vill samarbeta men jag fick ut lite av tiden där i alla fall vilket är det viktigaste.
Imorgon väntar min lediga dag och den hade jag såklart tänkt starta på gymmet innan jag ska åka till min gamla praktikplats och hälsa på. Vad som händer sedan får dagen utvisa. 
Sitter för tillfället ensam i pojkvännens lägenhet då han åkt till Karlskrona för att jobba och kommer bara att vara hemma på helgerna under en tid. Så ikväll får jag känna på ensamheten lite och får lite tid att bara tänkta på mig själv vilket kan vara ganska skönt ibland. 
Puss; F
Inspiration!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0