17 oktober

Ännu en ledig dag slut och guud vad skönt det varit med dessa två dagarna. Synd att de tar slut alldeles för fort bara. Men tycker ändå jag varit relatitivt effektiv idag. Gav mig sovmorgon idag också, vilket egentligen inte var tanken men det är ju så skönt!! Städade och plockade lite innan jag satte igång med matlagning och gjorde lite matlådor som man enkelt kan värma. Hemmalagad snabbmat helt enkelt, supergott och nyttigt! Åkte till lasarettet för att ta blodprov inför mitt läkarbesök nästa vecka, handlade och bytade vindrutetorkare på bilen och handlade hem lite smått för att mamma skulle slippa det senare på kvällen! Tänk vilken snäll dotter man kan vara..
När mamma kom hem från jobbet provkörde hon min bil och jag följde med på en shoppingrunda. Mamma skulle ha lite nytt när hon ska iväg nästa helg och jag var smakråd. Fick ett jättefint armband av mamma och hittade dessutom den första julklappen, oops! Men det är faktiskt bara två månader kvar och inte helt fel att hålla ögonen öppna! Har även haft en klippning ikväll och nu är det dags för sängen och ladda upp inför mitt 24 h pass på jobb. 
Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0