16 oktober

Kröp precis ner nyduschad i en renbäddad säng efter en effektiv powerwalk med mamma. En helt okej onsdagskväll med andra ord! 
Klippte svärfar och fick hemmagjord pasta där i måndags, (supergott) och jobbade igår. 
Precis när jag kom till jobb och skulle parkera går mitt avgasrör av och jag hör hur det skrapar mot marken... Jättekul när man haft bilen i knappt tre veckor tänkte jag.. Ringde pappa som kom till min undsättning när jag slutade. Som tur var kunde pappa fixa det och fick en lycklig dotter med sig hem. Vad skulle man gjort utan pappa? Mycket tacksam för att han kan så mycket om så mycket!! 
Idag har jag varit ledig då jag tog 24 h pass på fredag istället. Gav mig själv sovmorgon innan jag åkte hem till mormor och fixade med en massa papper och klippte och färgade utväxt på henne. Har ännu en ledig dag som väntar och har en massa saker att fixa. Man får passa på att göra sånt på sina lediga dagar! Effektivitet till max! 
Ska starta en film nu att somna till. 
Puss;  F
 
Satt och titta genom en massa bilder igår och hittade en på mig och lillebror. 
 

Kommentarer
Postat av: josefin

Kan du inte visa bilder på det nya huset? :)

Svar: Visst kan jag göra det! Får ta lite bilder en dag när det är ljust och lägga upp! :)
frida

2013-10-16 @ 23:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0