10 oktober

Idag har jag varit ledig, eller jag slutade jobba kl 8 imorse och tycker faktiskt att jag varit relativt effektiv idag. Började med att äta frukost hos mormor innan jag åkte hem till Landskrona för att gå en powerwalk. Duschade och förberedde mig för att åka upp till Helsingborg och klippa mig på min gamla praktikplats. Pratade en hel del och  Jag kan avslöja att ni kommer träffa på mig där framöver...!!
Stack ut på väla och lämnade tillbaka en väska som tyvärr inte kändes helt rätt. Åkte hem och gick en lång powerwalk med pappa och åt kvällsmat.
Har tagit hand om mitt stackars ansikte nu också som har varit fullt med röda stora sår/blåsor/prickar de senaste dagarna men nu är de äntligen påväg bort. Hatar att känna mig ofräsch och med sånt i ansiktet gör man verkligen det. Men som sagt är de på väg bort, tack och lov, vad det än är. 
Jag har dessutom surfat runt och letat efter en vinterjacka, vilket jag verkligen behöver en ny detta året och tror jag hittat den jag vill ha. Är så jäkla svårt att hitta något som känns 100. Ska man lägga lite pengar på en ordentlig, vilket jag vill, vill man den ska vara enkel och stilfull så man kan ha den i många år.  Men en grå Svea blir det antagligen för min del!
Puss; F
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0