lill-lördag

Onsdag kväll idag och det har varit en lugn dag. Har gjort vid mina naglar, hämtat och satt på en kåpa till backspegeln på bilen (som på något mystiskt sätt trillat av..), och varit en runda på salongen. Där var extremt lite att göra idag tråkigt nog men jag fick en mysig, lugn kväll för mig själv. Jag har alltid uppskattat att ha lite tid ensam, speciellt på kvällarna! Jag har börjat packa lite inför min göteborgstripp till helgen och att det ska vara så jäkla svårt att bestämma sig för vad man ska ha på sig i tre dagar.. Ibland skulle man varit kille...
Imorgon väntar en dag på salongen, packa färdigt och att fika med en gammal killkompis, har en del snack att ta igen!
Puss och godnatt; F




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0