fars dag och jobb

Andra söndagen i november vilket betyder fars dag och jag jobbar.. Ska hem och uppvakta pappa ikväll och ge honom lite extra kärlek idag. Har jobbat på salongen i en vecka nu och det känns jättekul att äntligen ta sig an äventyret. Tyvärr är det dåligt med kunder nu i början så har inte jättemycket att göra. Men det går framåt!
Förra helgen var vi ett gäng tjejer som starkt på 80-tals fest och hade hur kul som helst! Kom hem på morgonen och var helt utslagen på kvällen då jag och en kompis lagade mat och mös. Har jobbat hela veckan, både på salongen och som assistent. I fredags kväll fick jag hoppa in och jobba natten och igårkväll kom dannes kompis och flickvän in till helsingborg och vi åt thaimat och bowlade innan vi fortsatte kvällen hemma hos danne. Blev ganska sent så jag är lite småtrött idag. Men har haft en trevlig helg och är redo för nästa vecka!
Puss; F







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0