nytt liv, nya tag!

Nu har jag tagit studenten och min första sommar utan sommarlov börjar så gott som gå mot sitt slut och det medför blandade känslor. Man har alltid varit så van vid att ha skolan som en trygghet till hösten men nu är det över vilket också är väldigt skönt. Jag har lite på gång under hösten och kan därför inte avslöja exakt vad jag ska syssla med men det kommer bli delvis som frisör och delvis kommer jag fortsätta som personlig assistent ett tag till. 
sommaren har tyvärr nästan endast bestått av jobb så har knappt hunnit träffa mina vänner. jag jobbar så varierade tider: nätter, helger osv. medan de flesta av mina vänner jobbar "vanligt" måndag-fredag. men så är det, cash is king helt enkelt! 
förutom jobb har jag flyttat till borsstahusen och har dessutom fyllt 20 vilket ska såklart firas på lördag. blir släkt och vänner i nya huset i landskrona. 
 
efter mycket text kommer lite bilder från bal och student 2013. 
puss; F
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0