händelser under året som gått

senast jag skrev var i oktober såg jag och jag skyller på ont om tid och att jag helt enkelt inte känt för det. 
men man kan ju säga att det hänt en hel del sedan dess!
 
ja jobbade mycket bredvid skolan hela hösten, firade julafton med släkten (jobbade på natten) och på nyår var vi tre par hos oss i helsingborg och hade det mysigt med god mat.
skola och jobb innan det var dags för skidresa till österrike med farbrors familj men tyvärr slutade veckan efter två dagar för mig då jag slet av mitt korsband i backen. Så jag åkte hem till mormor och började på sjukgymnasik för att tre veckor senare kunna åka till Thailand med Daniel och vår vän Pontus. Hade tre fina veckor och efter det var det skola, jobb och planering av student som gällde!  
Puss; F
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0