fredag

Redan fredag och en ny helg på ingång. Det är dessutom första gången på hela sommaren jag är ledig två helger i rad. Det ni!!
Förra helgen var superrolig då vi åkte upp till Tranås hela familjen för att ha en jättesläktträff med farfar, alla hans syskon och alla pappas kusiner med familjer. Vi började med lunch och att alla skulle presentera och träffa varandra innan jag och kusinen drog igång lekarna. Man märkte tydligt att alla var släkt på ett eller annat sätt för vilka vinnarskallar hela högen! 
Vi hade även vattenlek på schemat och alla som ville åkte jetski, "ring" och vattenskidor. Superkul! 
Efter god mat blev det dans långt in på natten och på söndagen begav sig alla nöjda och glada hemåt runt om i Sverige igen. Har jobbat nätter hela veckan och blir likadant i natt så riktigt hela helgen är jag ju inte ledig.. 
Imorgon ska vi fira morfar som fyllt år så nu ska jag förbereda lite presenter. 
Puss;F
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0