Söndag 23 september

Söndag idag och har haft en trevlig helg. Den har innehållit
resturangmys med pojkvännen, varit bartenders på svärföräldrarnas
reggeafest och hockeykul med min galna kusin i Lund. 
En väldigt trevlig helg med andra ord! 
 
Nu sitter jag och mitt hjärta och tar det lugnt innan det är dags att sova
och förbereda sig för en fullspeckad vecka! 
Har massa att göra och mycket med projektarbetet som jag hade tänkt ni
skulle få följa här då vi ska ta lite bilder under tiden vi jobbar med våra
modeller som ska klippas, färgas och sminkas!
Kommer skriva om vilka produkter vi använder och ge lite tips på olika
stylingar och make-uper. 
Puss; F
 
Thaimat! 
 
Ja, jag sa reggea! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0