20 maj

Hade en mysig kväll hos Olivia i fredags
och åkte till salongen på lördag morgon
för att hjälpa till med några klipp &
färg. På eftermiddagen åkte jag och
Olivia upp till stugan för att starta partyt
med lite grill och lekar. Blev en lugn fest
men vi hade superkul!
Idag har det varit superväder och vi har
suttit ute och haft det skönt i solen, blev
även dags för årets första dopp!
Skönt men det var absolut inte varmt.
Efter att vi städat upp begav vi oss mot
Svalöv för att lämna olivia och hämta hem
vår lilla älskling hos svärföräldrarna. Vi
hade turen att de hade gjort mycket mat
och blev bjudna på grillat. Nu sitter vi hemma
och myser till big brother och njuter av
varandras sällskap.
Min älskade vackra pojkvän,
jag älskar dig med hela mitt hjärta!
puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0