18 maj

Klämdag vilket innebär att man är ledig. (Man har
det ganska bra när man går i skolan ändå) Danne
jobbar så jag tänkte att jag skulle hinna med lite
ärenden och hitta något till pojken min. Men dagen
började inte enligt min vilja. Glömde telefonen hemma
så fick köra tillbaka. När jag kom till frisörgrossisten
där jag skulle byta en sax som blivit fel och köpa
lite wax och spray eftersom jag klippt av mitt hår
och behöver lite nya produkter för att få det att se
bra ut. Men nix!! Där var det stängt. Så körde ut till
väla och bytade ett par byxor jag köpte igår som inte
passade och träffade en kär gammal vän över en liten
fika. Hittade lite till mig själv men inget jag egentligen
skulle ha, är det typiskt eller?
Sitter hemma med cookie nu och väntar på att danne
ska sluta innan jag ska bege mig till svalöv för att
spendera fredagskvällen hos min älskade vän!
Puss; F


Nya frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0