7 mars

äntligen har jag fått rätt på min blogg och kan nu skriva och lägga upp bilder igen. så nu blir det bloggande fullt ut igen. ska bli lika duktig som jag var för ett par månader sedan och framåt. men nu var det längesedan så ska lägga upp lite bilder på vad som hänt. just nu sitter jag hos svärföräldrarna, som vi lämnade vid flyget i lördags för att bege sig till thailand. vi passar deras hund mitzie och sitter jag med de två vildarna som äääntligen somnat. jag och danne bor lite här nu när de är på semester eftersom vi håller på och fixar sedan översvämingen i köket sen vi var i thailand och ska börja riva ut det till helgen. men fint kommer det bli!! puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0