27 mars

Tisdag idag och vilken tråkig dag. Inte alls varit på humör! Hade kundmottagning i skolan och efter det åkte jag och Danne till väla för att äta och jag handlade lite till torsdag. För nu är det bara två dagar till min operation och finns en del att fixa tills dess. Är hos mamma och pappa ikväll med cookie och var en liten runda hos farmor och hälsade på och visade den gulliga klänningen hon fått av svärföräldrarna när de var i Thailand. Kollade Rögle-Leksand ikväll med och så gott med vinst! 5-3. Sover därför i min rögletröja inatt!!

Igår var en kort dag i skolan men när jag kom hem hade Danne jobbat på och rivit ner hela köket så nu är det putsning och målning närmst på schemat. Städade lite, beställde golv och bestämde oss för färg innan cookie skulle till veterinären för att få sin ettårs spruta. Hon var jätteduktig och allt gick bra trots lång väntan och andra STORA hundar!

Nu är jag supertrött. Godnatt.
Puss; F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0