25 mars

Blev inget Perstorp igår då vi var supertrötta och hade ingen som kunde passa hundarna, tyvärr! Efter att vi hade städat skulle danne färga utväxten på mig vilket resulterade i EXTREMA färgfläckar i pannan och att danne också blev mörkhårig. Så kan det gå! På kvällen åkte vi hem till farmor som var gullig och lagade jättegod mat och efterrätt till oss och olivia som även hon befann sig där vilket resulterade i en trevlig kväll.
Sent på natten kom svärföräldrarna hem och hundarna blev som galna. så gulliga så!
Idag har vi kollat bilder och filmer sedan deras resa, varit avundsjuka på deras extrema solbränna och ätit spagetti & köttfärssås då de inte kunde tänka sig någonting annat än "vanlig" mat med kött och pasta efter att de levt på thaimat i tre veckor. Förstår dem!
Jag och Danne har nyss kollat klart på big brother-söndagsfinalen och är redo för sängen, måndag imorgon och plikten kallar!
Fyra dagar kvar till operation och det känns faktiskt helt okej måste jag säga. Har börjat förbereda lite med att bla. köpa kläder som inte sitter åt, vilket vill säga en onepiece. Inte särskilt snyggt men kommer troligtvis vara guldvärd de närmsta veckorna. Nu vill jag bara ha det gjort men dagarna går fort och snart ligger man där och allt är klart. Läskiga tanke! Men efter sex månader hoppas jag att det kommer vara det bästa jag någonsing gjort.

Sov gott, för det ska jag göra!
Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0