20 mars

tisdag idag och jag sitter och letar jobb, absolut inte det lättaste! har sökt hur många som helst men så länge man går gymnasiet är det i stort sett omöjligt. kan det inte bara finnas en ängel som ser att man försöker som kan komma med ett jobb?
usch ja..
imorgon är det praktik och har bytat salong så får se hur det känns.
En stor nyhet är att jag äntligen fått tid till min operation vilket innebär att jag snart har mindre bröst och nu när det bara är 9 dagar kvar vill jag inte längre dölja det utan kan lika gärna dela med mig av det då det säkert finns fler tjejer som funderar på en liknande operation. antingen större eller mindre och i vissa fall förstår jag det på båda håll. Men nästa torsdag är det dags och jag börjar bli jättenervös!
Dannes kök håller på att rivas och det är fullt upp med att hjälpa honom. Ska köpa färg, spackel och puts till väggarna. Välja golv och sedan måla tak och väggar innan golvet ska läggas. Så ja, fullt upp så att säga!
Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0