7 juni - SOMMARLOV

Har haft fullt upp de senaste veckorna och
knappt hunnit sitta vid datorn. Har varit
en del på salongen, haft en hel del
klippningar och haft speciellt upp med alla
baluppsättningar som skulle provas ut och
handlas produkter och verktyg till. Men nu
är det avklarat och idag har det varit
skolavslutning så nu har jag inlett mitt
absolut sista sommarlov. Dock känns det ju
inte riktigt som sommar när man är ute men
får hoppas det blir bättre!
Imorgon ska jag på student till en barndomsvän
och på lördag ska min lilla kusin döpas så har
en del som händer fortfarande.
Här kommer lite bilder från den senaste tiden!


Från dannes födelsedag då jag överraskade honom med
ögonbindel, körde ner till stranden där vi åt kycklingsallad
och han fick sina presenter. Vi bara mös i det fina vädret!
Gjorde en liten make-over på min handledare. Färgade
utväxten och satte i extensions.
Före och efterbild på färgningen.
Före och efterbild på extensions.
(använder mig av keratinvax)
Fikade och fixade glitternaglar på Olivia!
Före och efterbild när jag fick friheten
att klippa ny frisyr på kusinen!
Baluppsättningarna har jag på kameran
så lägger in dem senare!
Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0