27 juni

onsdag
Började morgonen med att köra ner
till Malmö för att besöka sköterskan som
var med vid min operation. kan inte förstå
att det redan gått tre månader sedan det
gjordes. Men allt har gått jättebra och
jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det.
Nu gäller det bara att få ärren fina och att
få tillbaka känslen, sedan är allt på topp!
Efter läkarbesöket begav jag mig till
Borgeby fältdagar där vi ställer ut med jobb.
Har pratat med en massa människor och gått
runt och hållt ett öga på de andra utsällarna.
Därefter körde vi snabbt ut på center syd för att
se om löparskorna kommit in i min storlek, och
tänka sig, det hade dem! Så det blev ett par
skor och medel till mina fördömda förkylnings-
blåsor i munnen, på en ca 5 minuters lång
shoppningrunda!!
Nu kommer snart danne och sedan ska jag sova!
mina ögonen håller på att gå i kors..
Puss; F


Molnig dag bland bönderna i borgeby
Lillebror öppnar en läskflaska (glas) med en kapsylöppnare fast
på skopan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0