20 juni

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄntligen fint väder! Men denna
dagen har jag tillbringat inne på salongen!
Absolut inte helt fel men inte heller blir man
brunare av det. Fick lite färg i håret så nu är
jag redo för midsommar. Den kommer spenderas
hemma hos mina föräldrar med deras kompisar,
danne, ted och hans flickvän, louise ev. olivia.
Har fullt upp med allt som ska fixas och har inte
haft tid att lata mig denna veckan.
På torsdagen tog jag och danne oss en stund för
oss själva och åt gott på Basilika i Landskrona
och på kvällen avslutade vi med film.
I fredags var jag på sista studenten och sist men
inte minst säger jag bara! Vi hade superkul!
Begav oss hem vid tre och somnade gott hos amanda.
Tog mig hem från malmö på lördagen och kvällen
spenderades med min kära vän johannes.
På söndagskvällen kom danne hit med blommor till
sin flicka, så snällt så!
Början på denna vecka har bestått av kök, kök och
ännu mer kök. Men nu är det äntligen KLART! Lite
städning av hela lägenheten också sen ser det nog
beboligt ut igen.
Nej dags att städa huset som våldgästas på fredag,
Puss; F


Danne på basilika
Grattis Felix!
Felix Wiklund!
Tack pojken min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0