13 juni

Onsdag.
Började morgonen med en stadig frukost innan
det var dags för tandläkarbesök och sedan vidare.
Besökte käraste Felicia som tog studenten igår för
att se hur hon mådde idag, förvånansvärt bra!
Mamma fixade avslutningsfika eftersom broren min
slutade nian idag!
Johannes var förbi en stund och pratade lite och nu
ligger jag här och bara tar det lugnt. En skön onsdags-
kväll såhär på sommarlovet helt enkelt.
Blir att hämta lillebror när han vill hem annars bara jag,
datan och någon bra film! Kanske göra någon god
fruktsallad? Ja så får det bli!
Puss; F


Jag och lillebror
Grattis kim! (student i fredags)
Mamma och Mio på dopet
Påväg till Amandas student. Jag och Felicia.
Graaaaaattis älskade Felicia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0