8 juli

Fint väder idag, så välbehövligt! Har legat vid poolen med en bra bok
och varit duktig och klippt gräset när det för en gångs skull varit bra
väder.
Igår blev det en heldag i Danmark med farbor och hans familj samt farmor.
Vi cyklade från Helsingör till Köpenhamn och stannade där emellan på bakken
en liten runda. Idag känner jag inte riktigt för att sätta mig på en cykel igen
då rumpan fick ta en hel del stryk efter de 6 milen de blev igår.
Veckan har varit superbra! Fikat med mamma och farmor, jobbat, ullared och
ätit god mat hos svärföräldrarna. Bilder kommer som sagt senare då min data
inte fungerar än..
Nu ska jag sova då det väntar jobb hela dagen imorgon.
Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0