14 juli

Lördag
Jobbat idag igen men hade turen att vara ledig igår.
Nu har jag jobb fram tills på tisdag innan jag är ledig
igen, dock bara en dag men alltid något!
Hämtade Olivia efter jobb i torsdags och sedan blev det
en riktig myskväll så som bara våra myskvällar kan vara.
Igår körde vi upp till Helsingborg, tog en vända in om
frisörgrossisten innan det blev en sväng till väla också, så
det blev en dyrare dag än tänkt. Men så är det med
spontanköp! Spenderade kvällen med min älskade vän
Jaqueline! Startade med en cider på hampan men när det blev
för kallt att sitta där drog vi oss till harry´s där vi satt och
snackade och skrattade!
Imorgon väntar jobb igen och på kvällen kommer älskling hit!
Eftersom min familj är på semester är det jäkligt ensamt i stora
huset så ser mer än gärna fram emot sällskap!
Puss; F


Denna gulliga överraskning kom jag hem till i tisdags...
Så då överraskade jag honom med detta när han kom hem från jobb!
MYSKVÄLL!
Jag och Jaqueline på Harry´s
jag ikväll.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina du

2012-08-23 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0