30 januari

måndag

har nyss kommit hem från skolan efter att har gjort samhällsprov, gick väl sådär.. nu myser jag med cookie och väntar på att daniel ska komma hem så ska vi åka och köpa träningskort. äntligen!! vet inte om det blir ett pass eller om det får vänta till imorgon. ska städa lägenheten, tvätta och laga mat senare med. det blir alltså en sån där "duktigdag" och kommer nog få bli så på måndagar för min del då det är den enda dagen jag slutar tidigt..
helgen slutade bra hemma hos mamma. gjorde en behandling på hennes hår för att få bort det "gröna" från vårt vatten, en djupgående inpackning och till sist argan oil, min nya favoritprodukt för alla hår och tillfällen! funkade jättebra så för er blonda som blir lite gröna när ni duschar kan jag rekomendera denna behandling från redken.
kollade sedan de två första avsnitten av bästa frisören på svt 1 och det ska verkligen följas! tävling för brittiska frisörer som visar sina kunskaper, jättekul! senare på kvällen körde jag hem till danne och pluggade det sista om sveriges politik inför provet idag.
nej, om man ska börja städa innan pojkvännen kommer hem och får hjälpa mig? ja varför inte?!
puss; F
min prinsesssa
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0