25 januari

praktik idag, är på en salong nere i stan som heter cam & eriksson och jag trivs jättebra. har en fantastiskt duktig och trevlig handledare som hjälper mig och lär mig massor som vi inte lär oss i skolan. har varit elev på skolan i ett år nu och nu är det dags att börja ta emot kunder på riktigt och det ska bli jättekul. börjar känna mig mer och mer säker på mina kunskaper.
idag har jag hjälpt johanna med att städa, shamponera hennes kunder, diska, servera kunderna, svara i telefon, ta emot beställningar, blandat färg och tittat på när johanna klippt sina kunder. bara av att stå och titta på lär man sig massor och jag ser fram emot att lära mig ännu mer.
när jag kom hem hade danne lagat mat, så gulligt av honom. sitter och tar det lugnt i soffan och ska snart duscha innan body of proof börjar och sedan väntar sängen.
puss; F
cam&eriksson södra storgatan helsingborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0