11 januari

har snart varit hemma en vecka och vill redan tillbaka! lade in bilderna på datan innan och längtar bara tills nästa resa!
vi har rest runt på flera ställen och vill ni veta mer om min resa och vad vi varit med om gå in på:
minreseblogg.blogg.se
jag började skolan i måndags men sedan dess har jag varit hemma pga magen. usch, har kramper och får feber emellanåt. hoppas det går över snart. vill inte missa en massa i skolan, man kommer efter så mycket.
just nu sitter jag i soffan med cookie och väntar på att danne ska komma hit från jobb och sen ska jag träffa min älskade kusin en stund. ska hoppa in i duschen och göra vid mig lite.
min lilla tös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0