2 februari

torsdag
fullt upp? ja det kan man ju säga.
städade hela lägenheten i måndags vilket slutade med att det inte blev något besök på gymmet. en stor ledsen min!!
i tisdags hade vi kundmottagning i skolan och på kvällen körde vi till lund för att hämta saker som danne glömde där i helgen och på vägen hem hämtade min nya jacka som kommit men nej, fel färg såklart .. typiskt. så ska byta den.
igår var jag i salongen från morgon till kväll och senare kom pappa och hälsade på med lite fika. jag fixade mina naglar, var ute en långrunda med cookie och sen somnade jag gott efter en lång dag.
idag hade vi gör-om-mig-modell och min snälla kompis felicia olsson ställde upp. började morgonen med ett förefoto och sedan lade vi i färg. en bottenfärg och en mahogny (röd/lila) på längderna. efter det var det klippdags och klippte av hennes långa hår till en jättesnygg page med en taggad snelugg. när håret var klart och stylat sminkade jag henne i en naturlig dag-make innnan hon tog efterfoto och sedan var dagen slut. tack snälla felicia för att du ställde upp och för att du litade på mig så pass att jag fick klippa av dig håret. men det blev skitsnyggt tjejen (:
nästa torsdag ska vi få både före och efter-fotona så de får ni se då.
jag har haft en superrolig dag men nu är jag alldeles slutkörd och min söta pojkvän var gullig och lagade mat till mig så nu ska jag vara snäll och diska innan det blir kvällsrunda med lilltjejen.
puss; F
färg i håret
skölja håret
resultatet
nacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0