19 februari

söndag förmiddag och jag och cookie sitter ensamma hemma och myser i soffan. igår kom felicia och sofia och höll mig sällskap. lagade god mat, snackade en massa skit och spelade kinect, en fantastiskt mysig tjejkväll alltså. har tränat sedan i torsdags och så skönt det är att vara igång och känna att man trivs. efter bara ett par dagar känns det som man ändrat sitt liv och sina vanor. känns roligare att äta bra och har motivation att verkligen lyckas denna gången! målet är att gå ner de kilo jag behöver, att få upp konditionen och att få starkare, fasta muskler! idag ska jag förhoppningsvis träna när danne kommer hem och sedan ska jag hem till louise för ännu en tjejkväll som förmodligen kommer innehålla ännu mer skitsnack och bus. superkul! puss; F (de har ändrat på blogg.se och jag har inte listat ut hur jag lägger in bilder, men det kommer! hoppas jag!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0