21 augusti

Tisdag
Andra dagen i skolan och vi kör på hårt direkt,
började spåna på projektarbetet som ska igång
och lite annat smått och gott som kommer hända
under året.
Jag hade tänkt göra en liten förändring här på bloggen
och då inte bara bli bättre på att uppdatera utan på
att förnya hela bloggen. Hädanefter kommer bloggen
fyllas med trender och ideer inom hår, smink och styling
och jag kommer dela med mig av tips om frisyrer, färger,
sminkningar och produkter! Jag kommer förtsätta skriva lite
om min vardag och lägga upp lite bilder på vad jag har för
mig men försöka hålla det mesta till mitt yrkesmässiga liv
och dela med mig av mina kunskaper.
Till att börja med ska jag göra utseendet på bloggen lite
roligare och mer inspirerad.
Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0