16 augusti

Usch vad dålig bloggsommar för mig! Men kan ärligt säga
att trots att min dator varit på lagning har jag inte varit på
speciellt blogghumör.. Har haft så mycket jobb i huvudet så
när jag väl varit hemma har jag bara velat vara! Men nu så,
nu är datorn tillbaka och jag börjar skolan och kommer in i
vardagsrutinerna igen. På måndag börjar jag mitt fjärde
gymnasieår varav mitt tredje på frisörskolan. Har blandade
känslor inför skolstarten men ser fram emot studentåret och
allt som det innebär! För tillfället leker livet och det tänker jag
se till att det förstätter göra!
I helgen var jag med min kära familj på kryssning över till
Oslo och hade det supermysigt bara vi fyra. Ska lägga över
bilderna från min kamera (den nya jag fick när jag fyllde) så
ni får se hur vi hade det.
Ska även lägga upp lite bilder från min resterande sommar som
stockholmsvistelsen bla.
Idag hade jag min enda lediga denna veckan och det har varit
superskönt. Började dagen med att städa huset då vi hade visning
på det ikväll innan jag och daniel åkte till landskrona för att mysa och
äta lunch. När danne skulle börja jobba åkte jag till salongen och
hälsade på lilla emma och sedan blev det en sväng till väla med min
kära vän Jaqueline och kvällen slutade i hennes lägenhet innan jag
nu är hemma och inväntar sängen! Imorgon är det dags för jobb och
likaså hela helgen. Jobb in i det sista, men vad gör man inte för att
ställa upp för sina arbetskamrater?!?
Godnatt!
Puss ;F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0