23 april

Måndag idag igen, tiden går så fort.
I helgen har jag tagit det lugnt, träffat en kär vän
och gjort provuppsättningar. Lämnade Danne hos
en kompis i fredags och begav mig själv hemåt
mina älskade föräldrar för en lugn hemmakväll med
god mat och mys framför tv:n. På lördagen åkte jag
till Amanda i Malmö för lite lördagsmys och snackade
hela natten!
På söndagen gjorde provuppsättningar och en
sminkning inför balen innan jag åkte hem. Tog en
liten runda till svärföräldrarna på kvällen också och
fick en klippning inbokat.
Idag kom Olivia hit, gick en liten runda på väla och fick
mig ett par fynd innan vi gjorde prov på uppsättning
och smink inför visningen vi ska ha i skolan på
torsdag, 15.00 på Nicolaiskolan!
Puss; F
Första uppsättningen
Andra uppsättningen, fick tyvärr ingen bild på sminkningen..
Sminkning till visningen
Smink och hår, kommer bli ett par skjusteringar på torsdag för att
ännu mer effekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0