2 april - min tillvaro

Tackar alla som
önskat mig lycka till och som stöttat mig genom mina
beslut och läkarbesök angående operationen!
Något positivt när man utsätts för sjukhusbesök och är
sängliggande är att släkten är gullig och kommer
på besök med fina omtankar!
Farmor har varit här och faster med hälsningar från
familjen och jag tackar så mycket!
Mina gulliga föräldrar fördrev tiden då jag opererades med
att gå runt i Malmö och leta efter en present till mig och detta
fina paket fick jag när det äntligen var klart. En bild på dem och
en berlock till mitt thomas sabo-armband. Finare föräldrar kan
man inte få!
Berlocken, lite komiskt men gulligt tänkt!
Bukett från farmor, fick lite godis och någon tidning med.
Detta är en del av min sysselsättning när jag inte tittar 90210
eller något annat på tv! MASSA MODE OCH HÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0