17 juli

18-årsdagen närmar sig med stormsteg men vädret blir bara mer och mer deprimerande..
vi hade en mysig fredag, jag, danne och cookie men vi somnade på soffan alla tre vid nio.
igår gjorde vi i stort sett ingenting på hela dagen och på kvällen åkte jag till jaqueline för att
sedan åka mot båstad för att mysa lite.
idag har jag och danne varit runt och handlat lite smått, blev en grill bla. vi var också i hyllinge
för att hälsa på cookies uppfödare och hälsa på hennes mamma. nu sitter vi i soffan och mina
hjärtan sover av utmattning..
ska ta det lugnt ikväll, mysa med lite film i det regniga vädret.
puss; F

min data vill fortfarande inte att jag ska kunna lägga in några bilder ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0