15 juli

sitter sista dagen på jobb och eftersom min data inte vill samarbeta kan jag inte heller lägga in några bilder, danne ska få äran att kolla på det ikväll.
Bion igår var bra men är lite osäker på vad jag tyckte om slutet, det var väl bra men kanske lite väl bra?
I onsdags efter jobb kom morfar & danne och hämtade mig så jag skulle övningsköra. Vi åkte ner mot borgeby och vidare mot Lomma för att äta deras goda mjukglass. Senare på kvällen åkte vi till svärföräldrarna och fick god thaimat och ännu godare efterrätt. kollade lite på damernas vm och var ute en runda med valparna (dannes föräldrar har en som är lika gammal) innan vi åkte hem till mig. Idag ska vi hämta hem lilla cookie och laga god mat och njuta av att båda är lediga imorgon. Blir kanske båstad för min del denna helgen annars ska jag till felicia på lördag och mysa lite. vi får se helt enkelt.

puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0