13 juli

Nej nu ska jag bli duktig på att skriva i bloggen, ska be danne påminna mig om dagarna för jag tänker aldrig på att uppdatera.

Har varit i Bulgarien med Daniel (impulsresa) och vi hade det underbart mysigt. förutom regnet hade det inte kunnat bli bättre! Dagen innan vi skulle åka hem drabbades jag av "turistsjuka" som min läkare så vackert kallade det och låg hemma och mös med cookie hela förra veckan när jag egentligen skulle jobba. Så därför sitter jag nu på jobb, alldeles dyngsur efter att ha skrapat av dekaler i ösregn. Dessa tre dagarna jag jobbat hos pappa nu har fått mig att inse hur mycket tid man har att fundera och tänka på saker när man står och jobbar för sig själv. Jag har kommit på en massa bra saker jag ska göra eller inte göra i mitt liv. Men, jag är dock väldigt duktig på att tänka förmycket och börjar fundera på om vad som är rätt eller fel. Går jag rätt linje, vill jag vara frisör resten av livet? osv.

Igår överraskade danne mig med att dyka upp på jobb och sedan följa med mig hem, mycket trevligt! Vi badade och plockade massa körsbär och på kvällen kollade vi film. Idag ska jag övningsköra med morfar efter jobb och imorgon ska jag och danne se den nya harry potter på bio. För en gångs skull var det dannes ide att hitta på något, som tex. bio. haha.

nej nu ska jag fortsätta jobba. ha det!
puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0