6 januari

släktträffen igår var trevlig, lite stelt till en början men när de
vuxna började få i sig lite släppte det. maten var inte något
som föll mig i smaken eftersom jag inte äter skaldjur.
efter mat och efterrätt blev det dags för lekar. först en teater
som jag i stort kan utantill, då mamma brukar köra den. sen
var det frågesport som gällde och vems lag vann om inte mitt?
såklart!  lite fusk men vadå, det fanns ju inga regler? haha
och att bygga högsta korthuset är nog lite min grej tror jag?!

dagen idag började med att säga hejdå till danne som skulle
iväg med grabbarna men han kom inte så långt utan hela familjen
fick ge sig ut och skotta för att han skulle komma loss. hade snöat
en hel del i natt..
resten av dagen har jag spenderat på pappas firma med att städa
både lokaler och bilen. sen hem och äta och nu sitter jag här. blir
att umgås med familjen ikväll. kanske spel och någon film.

imorgon åker jag kanske upp till grabbarna i stugan, om man lyckas
komma utanför huset vill säga..
på söndag blir det jobb och sen är det dags för skola igen.



puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0