2 januari

nu var det nytt år och jag välkomnade 2011 med min underbara
pojkvän, tack för att du finns! på kvällen åkte vi till röstånga men
under kvällen kände jag mig inte så bra, så vi begav oss hem igen.
vid tolvslaget gick vi ut och tände det vi hade och tittade på alla fina
fyrverkerier. träffade lite trevligt folk med.
lördagen startade vi harry potter-maraton eftersom danne inte sett de
och jag så gärna vill se den nya på bio och vill helst inte gå ensam.
sen kom emil, lagom pigg efter nyårskvällen.. och vi lagade mat, tittade
tv och hade trevligt. blev ungsbakad potatis, kyckling och kall bearnise. mums!
idag har vi kollat ytterliggare harry potter och har bara två kvar innan vi är
bioklara. sen drog vi hemåt landet och stack på släktkalas hos morbror som
fyllde år, samt hans fästmö. nu ligger pyret och sover, den stackaren ska
ju upp och jobba imorgon.. lider med honom

förra veckan spenderade jag hos älskling, kolla rädda willy 1 & 2 och lite OTH
när han var på jobb. annars blev det massa mys och på torsdagen var
vi uppe på ullared en sväng. verkligen tomt!

nästa vecka ska jag förhoppningsvis träffa lite vänner innan skolan börjar
och antagligen jobba till helgen. längesedan nu och pengar är ju aldrig fel..

nej nu ska jag krypa ner bredvid min lilla älskling som snarkar så sött.
puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0