17 januari

har varit en lång dag i skolan med klipp, teori, mentorstid och idrott. men nu är
jag hemma hos daniel igen och har pluggat lite.
igårkväll körde jag och daniel och handlade xbox kinect som vi sedan spelade
till långt in på kvällen, superkul och superjobbigt om man är så otränad som jag.
verkligen pinsamt när man inser huur otränad man faktiskt är. men det ska det bli
ändring på!
nu ska vi köra igång lite mer kinect och röra på oss.


i somras..
skulle behöva färga om håret och funderar på om jag ska fortsätta vara
brunett vilket jag trivs väldigt bra i eller om jag ska bli lite ljusare och sen
bli blond till sommaren, trivs vädigt bra i blondt med nämligen.
vi får se hur den tanken tar sig.

puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0