13 januari

Nu har det gått en vecka sen sist och planerna jag hade
sprack. Killarna åkte hem från stugan så det blev aldrig
att jag kom upp dit viket är lite tråkigt. vore kul att få
spendera lite tid med grabbarna.
istället gick jag och daniel på bio och såg den senaste
harry potter. helt okej om du frågar mig, lite dryg men bra.
vi hade en mysig kväll och på lördagen begav vi oss hem till
mig eftersom jag skulle jobba på söndagen men även den
planen sprack då jag fick maginfluensa och spenderade natten
mellan lördag och söndag på toaletten..

så daniel fick ta hand om mig hela söndagen och på måndagen
kändes det bättre men då började såklart daniels mage krångla
så jag fick ta hand om honom istället. nu är vi friska och igår åkte vi
hem till daniel och lagade lite mat.
pasta, kyckling och örtsås. en av våra absoluta favoriter!!



idag har jag inga lektioner vilket jag inte kommer ha på torsdagar
framöver enligt det nya schemat, eftersom jag legat hemma sjuk
och är väldigt rastlös just nu hade jag mycket hellre gått till skolan.
har börjat morgonen med några avsnitt OTH säsong 4, man blir som
besatt. innan daniel kommer hem hade jag tänkt ducsha och påbörja
städningen som vi ska ta tag i idag, lägenheten ser värre ut än
någonsin! sen ska vi påbörja vår "diet", man går enligt ett schema i
en vecka och rensar kroppen från gifter + att man går ner i vikt.

nu när jag blivit frisk ska jag börja träna också, ta tag i mitt liv lite!
nej, en dusch nu.

Puss; F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0