7 februari

oj vad längesedan jag skrev nu, jag har verkligen fullt upp om dagarna.
har börjat träna och det går jättebra, zumba med mamma två dagar i veckan
och gymmet med jonna tre gånger i veckan!
och gissa vem jag fick med på zumba förra veckan om inte daniel? haha, han var så
söt när han inte riktigt hängde med takten i musiken. men låt oss säga såhär, han var inte
sämst...

annars vet jag inte riktigt vad som hänt sedan sist, börjat med färglära i skolan och det är
både kul och går bra. en grej för frida helt enkelt. blandar numera både herr och damklippning
med och man märker att vi börjar komma in i det.

på tal om att komma in i saker går det även framåt när det gäller att köra bil, rullar på bra på
vägarna nu! hoppas verkligen att jag lyckas ta det i sommar, hade underlättat väldigt mycket.

nu har jag precis kommit hem från ett zumba-pass med mamma som gick bra och ska strax hoppa in
i duschen innan sängen kallar. igår var det zumba och fitness-boll med jonna och imorgon står total
body på schemat. känns skönt att man äntligen kommit igång!

måste passa på att tacka alla för en trevlig kväll i lördags med då jag och danne bjöd hem lite folk
till honom, tacktack!

nej nu ska jag fräscha upp mig lite och sova hårt inatt!!
puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0