18 februari

ligger i sängen och fixar det sista med film och musik till resan, är ju dock 22 timmar
dit och lika många hem så lika bra att ladda upp ordentligt!
bredvid mig ligger daniel så sött och snarkar, den stackaren ska snart upp och jobba.
kommer vara jobbigt att åka ifrån honom, vill ju ha honom med mig så jag har någon att
dra ifrån i backen?! haha

igårkväll var det spinning på träningsschemat och det var riktigt skönt!
idag har jag tvättat upp mina sista kläder jag ska ha med mig och väskan står nu
färdigpackad.
har klippt olivia och erika också idag och hoppas de blev nöjda med resultaten!
jag och daniel tog ett resturangbesök och avslutade kvällen med lite godis hos farmor, mysigt!

nu ska jag bränna de sista skivorna och lägga över den sista musiken på telefonen och sen är
gäller det att snarka för min del med.
efter att jag väckt sjusovaren och fått min utlovade massage vill säga!!


daniel: "titta din nya bakgrundsbild." ibland är han bara föör söt min älskling! 
puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0