13 februari

i torsdags blev det trots allt skidåkning och utav två klasser var vi fem stycken?!?
hann inte hem till min träning men en dags skidåkning är väl inte så fel? :D
jag har nog aldrig haft så roligt när jag åkt skidor i alla fall!
gabbi åkte in i skogen hela tiden och tillslut vägrade hon åka mer så hon tog av
sig skidorna och gick ner. jennifer tyckte också om att åka ut i skogen för hon "tittade
efter rävar" hahahaha
sen åker hon på rumpan  ner för backen och skriker "frida jag kan inte stanna!"
men det bästa på hela dagen var nog när amanda lyckades hamna UNDER sittliften när
vi skulle av och fick alla våra skidor i huvudet!  dagen var bara föör bra!

i fredags var det dags för skola och jag var riktigt trött! men det blev en bra dag och jag
fick mitt hår avklippt. är jättenöjd, trots att mer än halva håret är borta. bild på det kommer
senare! direkt efter skolan kom danne och hämtade mig och vi åkte hem till mig. åkte senare på
kvällen till daniels föräldrar och åt hamburgare eftersom vi inte kunde komma på lördagen då
även simon och jackie skulle dit.
på lördagen gick jag upp tidigt och tränade med olivia på gymmet och det var skönt att få ta
en lugn träning för en gångs skull och bara gå runt lite på maskinerna. danne kom och hämtade
mig och sen åkte vi och kollade på bil, tyvärr hittade vi inget vi var intresserade av.

åkte hem till mig igen och jag träffade aldrig min kompis vilket gjorde att vi egentligen kunde åkt till
daniels föräldrar men vi åt tillsammans med min familj istället. mamma gjorde en supergod kycklinggryta!
idag har vi städat, tvättat och tagit hand om oss. jag tränade en stund med crosstrainern hantlar och
mage + rygg. sen blev det dusch och raka benen mm. skrubbade dannes rygg och efter duschen
peelade vi ansiktet, hade ansiktsmask och ansiktskräm. så nu är man len och fin i ansiktet till en ny vecka
med nya tag,

håller på att tvätta upp alla mina kläder och måste börja tänka på vad man använder eftersom jag åker
till italien på fredag. känns hemskt att lämna älskling hemma men sånt är livet. han får ta del av mina fina
minnen när jag kommer hem istället!

nej nu ska jag vara lite social med min fina pojkvän och mysa lite framför en film och ge honom hans
alla hjärtans dag-present eftersom jag antagligen inte hinner träffa honom så mycket imorgon


saknar min lilla valp..
puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0