Frisör, pojkvän och nya vänner

Det är tre månader sen jag skrev senast och det har hänt en massa. Jag har en underbar
pojkvän,daniel, som var den speciella personen i somras. Som jag skrev senast har jag börjat
skolan och frisör där jag trivs jättebra. Många härliga tjejer och roliga lektioner.
Har haft lov denna veckan och har träffat några kompisar. I söndags var jag hos louise och
tog det lugnt. I måndags kom amanda till mig och vi hade en härlig kväll. I tisdags åkte jag
till daniel och i onsdags var jag och amanda på burlöv center och gjorde av med en massa pengar.
Igår städade jag daniels lägenhet för att på kvällen få hit två tjejer från min klass innan vi begav oss
vidare till en annan tjej och träffade folk från klassen och parallelklassen, käkade och hade trevligt.
Idag sitter jag ensam framför tv:n och väntar på att timmarna ska gå och min pojkvän ska komma
hem. Ganska skönt med sådanna dagar ibland. Ska jobba till helgen, annars får vi se vad som händer.
Ska försöka bli lite mer aktiv på att skriva här.
Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0