30 november

Denna veckan har det varit mycket skola och mycket plugg. Hade ett prov igår,
har ett på torsdag, ett på fredag och ett nästa fredag. Vilket innebär mycket plugg.
I fredags åkte danne till Tyskland med jobb och olivia kom hit på kvällen. Efter många
om och men lyckades vi i alla fall ta oss hem och jag spederade min fredag med
läxböckerna. På lördagen var det upp tidigt för att jobba och efter det hem och mysa
lite i med mamam i hennes butik. På kvällen och trots snöstormen kom jag fram till
min älskling som kom hem från sin lilla trip. Vi hade en mysig kväll, dock inte som vi
tänkt oss men det kommer förhoppningsvis en annan gång.
På söndagen hade vi det mysigt med julmusik, skratt och julpynt. Vi var på väla och
handlade lite smått och handlade lite mat för att göra en jättegod tacopaj. (bilder
kommer) 
Vi satte upp gardiner, julstjärnor och tände ljus och efter maten bakade vi lussebullar
till hög julmusik. En riktigt mysig första advent alltså!
För min del blev det en del plugg också och provet igår gick väl hyffsat.
Nu är klockan 11 och jag ska snart börja göra vid mig för att gå till skolan, en timmes
naturkunskap och sedan utvecklingssamtal. Sen beger jag mig hemåt, till landet och ikväll
ska jag slappna av och få mina naglar fixade.
Bilder sedan helgen kommer senare, danne har de så får sno åt mig hans telefon för att
lägga över dem.

Kommer även bilder på de finfina presenterna jag fick av min underbara pojkvän när han
kom hem från tyskland.

Puss;F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0